Pages

Sunday, February 1, 2009

Tervitusi siit, Hovdenist, suusaradadelt...


Nagu kombeks, on ilmad ainult ilusad! Oleneb päevast-ühel päeval on lumesadu ja teisel päeval päikesepaiste.
Täna hommikul, kui päike vaikselt mu aknast sisse paistis, ärkasin ma ülesse ja vaadates kraadiklaasi, vaatas mulle vastu miinus 19. Esimene reaktsioon oli, et kas tõesti on nii külm...
Pärast kerget hommikusööki olin valmis minema pikale treeningule, sest olin eile juba toidumenüüsse topinud suhteliselt palju süsivesikuid, sest kavas oli mul täna ikkagi 4 tundi suuskadel olla. Treening kaaslasteks oli Lars, sest teistel polnud plaanis täna nii pikka trenni ette võtta! Ja kui kell 11 välja saime, vaatasim, et ei ole see ilm midagi nii külm- ju siis oli tahe nii suur, et see külm ilm ei seganud meid mitte üks raas... Suusatamine oli mõnus- päike paistis, rada oli võrratu, kuigi kohati tuisune, suusad töötasid väga hästi ja matkajaid oli meeletult palju- enamasti vanema generatisooni esindajad, kuid oli ka erandeid. Külm ilm aga asendus üsna kiirelt soojema ilmaga ja kuigi ma olin ennast suhteliselt paksult riidesse pannud, pidin ma pärast esimest 10 minutit juba riideid vähemaks võtma, sest riided kippusid väga higiseks minema. Kui veel arvestada, et pikade trenni alguses tuleb hoiduda suurest higistamisest, siis ma lausa pidin riideid vähemaks võtma... Edasi oli juba lausa lust. Matkajaid oli sadu, võibolla ka tuhandeid. Kella 13 ajal, kui oli sõidetud 2 tundi, sõin ära ühel laskumisel kaasavõetud toidubatooni , sest nagu kogemused näitavad võib muidu hiljem tekkida kerge kurnatus. Natukese aja pärast otsustas Lars, et Temale täna piisab kolmest tunnist ja otsustas kodu poole suusatada.
Terve suusarada oli ümbritsetud väga võimsate-imelilusate vaadetega ja seetõttu otsisin ka paaril korral kaamera välja, et teha mõned ilusad pildid. Pildid tulid ilusad, kuigi sealt ei saa täit jumet kätte... Pildid on nii 1100-1300 meetri kõrguselt.
Tegin ka ühe videofilmi, et näidata Teile, kuhu on inimesed endale maja ehitanud.

Umbes kella 15 ajal, kui jõudsin enda koju, oli mõnus olla, sest olin saanud treeningult väga mõnuse fiilingu... ja kohe kuulsin ka sõpradelt, et juunioride MMilt tuli meie kooli nii 3. kui ka 4. koht- Super! Kas pole mitte võrratu treenida olümpiavõidu nimel maailma kõige võrratumas treening ''mekas'' parimate treeningkaaslaste ja treeneritega...

No comments: