Pages

Sunday, August 19, 2012

Narva Energiajooks 2012


Suvise ja aktiivse puhkuse Eestis lõpetasin eelmisel nädalavahetusel Narva Energiajooksuga (21,1 km). Eesmärk oli nautida võistlust. 5 päeva enne võistlust olin tenniselaagris, kus sai ilusa ilma korral pea 7 tundi päevas platsil veedetud. Nautisin nii laagrit, kui ka plaani, et kohe peale laagrit saab võistlema minna. Mida raskem, seda uhkem. Reede õhtul jõudsin Narva- tõenäoliselt olin seal teist korda oma elus ja esimene kord jäi varasesse lapsepõlve, tutvusin siis ümbruskonnaga ja vaatasin mõned raja punktid üle.
Kui laupäeva hommikul soojenduse ajal nägin äsja Londonist saabunud maratoonarit Evelin Taltsi, muutsin oma võistlusplaanid kiirelt ümber- üritan iga hinna eest tal sabas püsida. Oli tema minuteada ainuke stardis olev võistleja, kes Londoni olümpial osales. Peale stardipauku võtsin kohe maratoonarile tuulde ja esimesed 2-3 km olid minu jaoks harjumatult kiired (vähene võistlemine) ja peale seda läks olukord hapuks. Ilmselgelt kiire algus väsitas mind veidi ja pidin tempot veidike langetama (mõned kohad kaotasin ka). Pärast kümnendat kilomeetrit olukord aga muutus- sain võistlusrütmi kätte ja hakkasin tasapisi tempot tõstma. Tunne oli hea! Sellise mõnusa naudingu pärast ma võistlema tulingi. Kuigi olümpialane, kelle tuules ma joosta plaanisin, edestas mind lõpus koguni 3 minuti ja 21 sekundiga (arvestades, et tegu on naisterahvaga ja tal oli tõenäoliselt veel maraton ka jalas), võisin oma Narvas käiku kordaläinuks pidada. Kui ma hakkaks regulaarsemalt jooksmas käima ja vähem teisi alasid harrastaks, siis võiksin end ka kunagi meestega võrdlema hakata. 
Korraldus oli võistlusel hea ja ilmaga vedas samuti. Omamoodi rekordi tegime isaga peale tema finisheerimist- käisime hotellis pesus, vahetasime riided, pakkisime asjad ja check out. Selleks kulus meil mitte rohkem kui 10 minutit. 

Kokkuvõte: 
Aeg: 1:22:59 (10km vaheaeg: 39:08)
Koht: 65 (10km koht: 84)

No comments: